Friday, December 7, 2007

CAKAP SENDIRI (2) KAKI TIDUR

DI MANA TUMPAHNYA KUAH...PENYAKIT BERJANGKIT
SAPA NI?????
NAJIB BERLATIH TIDUR UNTUK MENERUSKAN
LEGASI PAK LAH

KALAU BOS KAKI TIDUR...PARA WAZIR TUMPANG SEKAKI


BESTNYA TIDO

KETUA KAKI TIDUR MALAYSIA
....................................................................................................................................
Alahai...... Tik Tok Tik Tok.... sudah jauh malam tapi mata aku ni tetap tak mau lelap. Apa lagi ngadap pc lah memalam. Dari dulu aku memang ngidap penyakit insomnia ni. Kalau terdesak terpaksa telan ubat tidur. Satu lagi penyakit ganjil aku. Aku ni kalau tidur tempat baru yang bukan rumah sendiripun tak boleh tidur gak. walaupun hotel 5 bintang bagai...... Ogos lalu masa cuti sekolah aku pi Manila ngan kakak. Tinggal di Shanggrila Hotel (Ortigas). Kiranya empuk jugalah tilamnya.....tapi 4 hari aku tak tertidur...
Nak kata aku ni princess, 100% bukan. Tapi itulah..... Tak macam orang lain. Senang-senang ja boleh tidur. Tapi kalau asyik tertidur tak kira tempat, itu di kira penyakit juga ke? Apa pula nama penyakit itu???????


2 comments:

eburg306 said...

tak boleh lena sebab tak ada abang di sebelah,klu ada abang di sebelah pasti lena punya....hehehe nak jadi tukang komen ni...

Harimau-Menaip said...

pergh...berjangkit juga penyakit ni. Ni yang membuatkan sang harimau ingin seludup gambar-gambar ini dan post di blognya ni..

Kiranya diizinkan oleh tuan empunya blog la.